דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ תחזית שנתית 2010 לכל ילידי המזלות מאת חוה מזר 

מאת    [ 30/12/2009 ]

מילים במאמר: 1657   [ נצפה 7699 פעמים ]

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

תחזית  שנתית 2010 לכל ילידי המזלות

 טלה

אתם זקוקים לשינוי, לחידוש ולהרבה חופש ועצמאות. חלקים משנה זו כבר נותנים סימנים של אנרגיה מכוננת בסימן של חידושים, שינויים, לימוד והתפתחות, שיוסיפו תנועה מתמדת, חריגה משגרה מעיקה וצורך עז ועצום להתוודע למקומות מרתקים ולהתנסות בחוויות מכוננות. התקופה באה לומר לנו שיש צורך בשינוי ושהוא יפרוץ החוצה, אם נגיע אליו בעצמנו ואם לא. טיפ שנתי: עד ה- 9 במרץ יש נטייה לאבד פרופורציות בקלות ולהגיב בפראות. כל מה שיקרה השנה יהיה בעל חשיבות ומשמעות להתקדמותכם, לא רק מבחינת האפשרויות שייפתחו בפניכם, אלא גם מבחינת גיבוש של כיוון נכון ומתאים לכם.

רגשות: יש התמודדות ותחושת סגירות עם קשר שלא עונה על הציפיות. הקונפליקט יעורר דילמות ויצור התלבטות בין הביטחון שמציעה מסגרת יציבה של קשר ובין הרצון לפרוץ החוצה. הקיץ מזמן התחלה רומנטית מרתקת ומסעירה, ייתכן עם טיפול מחו"ל.

שור

אתם פעילים ותקשורתיים ושנה זו מלמדת על הזדמנויות מזווית פרקטית, מקורית אך עם תעוזה, המסמנות התחלות המלוות בפרספקטיבה עתידית חדשנית ונועזת. אתם מתחדשים בהעצמה יצירתית, פרסום, פידבק מלטף ושיפור כלכלי. חיי החברה יתפסו מקום מרכזי ותהיו רצויים במפגשים נחשבים. היכרות עם אנשי מפתח תביא לתובנות חדשות. טיפ השנה: המחצית הראשונה של השנה נוטה להקצין יריבויות ומתחים, וכדאי לגלות מידה של רגישות ושל גמישות. מי שלא רוצה להיכנס לבור חסר תחתית של סוגיות בוערות, ייאלץ להתייחס לצד השני בכפפות של משי עד יעבור זעם. שנה זו דורשת הקפדה מפוקסת בנושאים מקצועיים ובריאותיים, במיוחד לאלה מביניכם שנושא זה רגיש ודורש התייחסות. כדאי להעמיק צדדים רוחניים, על מנת להתוודע לנושאים שלא עסקתם בהם קודם, וגם כדי להכניס עניין ותוכן עמוק ואנליטי לחייכם.

אהבה: צפויה היכרות גורלית שתשנה את תפיסת העולם שלכם.

תאומים

נושאי עבודה וקריירה הם גולת הכותרת השנה. העזה וצירופי מקרים עשויים להוות עבורכם זינוק בעלייה ולהיות המפתח למשהו טוב שעומד בפתח. אתם באים מחוזקים, בטוחים ומסוגלים להתמודד עם הרבה יותר תעצומות נפש וקשיים שקודם חששתם להתעמת איתם. אלה שמתעסקים במדיה יזכו להכרה ולפרסום. טיפ שנתי: ייתכן שבין אפריל ליולי תצטרכו להתמודד עם בעיה מכבידה שבה תיאלצו להיישיר מבט אמיץ אל סוגיות ומציאות שבהן יהיה צורך לשמור על גמישות ופתיחות. זכרו כי שנה זו מזמנת עשייה אידיאליסטית, חדשנית ועצמאית, ובמקביל, תבליט את כל מי שרוצה להיות אהוד בחברה ולהתבלט כחלק מרכזי בה. התעסקות חברתית לקראת הקיץ תמשוך אליכם את מירב הכריזמה גם לתוך שנת 2011.

אהבה: אתם מצודדים, מקובלים ופופולריים מתמיד. התקופה שבין אמצע מרץ עד סוף אוגוסט מעלה את רמת הסקס אפיל והחן שלכם.

סרטן

יש התמודדות עם מציאות שברירית מנוכרת בשל סוגיות בוערות המלוות בתחושות קיומיות, עימן יהיה קשה להתמודד. הלחץ הרב עלול להתבטא בתופעות של שחיקה ומתח. ענייני חו"ל יעלו על הפרק ויתנו לחלק מביניכם לפחות מבט שמבטיח שינוי שקשור למהפך חד, חזק ודרמטי, בו יש אפשרות לבנות דבר חדש. טיפ שנתי: נושא הכספים חייב להדליק אצלכם נורה אדומה, שכן צפויות הוצאות דרמטיות עד חודש יולי. בנושאים אחרים אתם עלולים לאבד את האמונה בעצמכם ומחשבות שליליות עלולות רק לעכב אתכם. כיוון מפתיע יגיע השנה מכוכב יופיטר שיחזק באנרגיה של לימודים, חו"ל ונסיעות, שיפתחו ויעשירו את תפיסת העולם שלכם.

אהבה: תרצו להשתחרר מקשר חונק ומגביל, בעוד שלאחרים יש סיכוי לקשר מכונן ומתאים יותר. טיפוס מחו"ל יעצים את חלומות הפנטזיה שלכם.

אריה

אתם סופר-דרמטיים השנה, ונמצאים במקום של תהפוכות, שיאים וחוויות מרגשות ברמה קיצונית. חשוב לכם לאתגר את עצמכם, לשווק עוצמה, כמו גם לוודא שיהיה לכם עניין בעשייה מגוונת ובעלת חזון עתידי. אתם מושכים, ממגנטים ונוטפי כריזמה. הכיוון שתגיעו אליו לקראת 2011 יהווה את שיא השיאים שלכם. טיפ השנה: המחצית הראשונה של השנה מרמזת על ישירות אסרטיבית אך תוקפנית. מסוכן להתעסק עם האגו, כי זה האויב הכי גדול שלכם השנה, קחו אותו למקום של עשייה, שמירה ואיזון על פרופורציות, זה יהיה המנגנון שישמור עליכם, וזה מה שהכי חשוב לדבוק בו לטוב ולרע. הרבה תלוי בכם ובמסר שאתם משדרים, זה יוסיף לכם המון נקודות זכות. גם בפסגת ההצלחה, שמרו על צניעות!

אהבה: הצורך בריגושים, בעוצמות ובאדרנלין מתגבר. מהמקום הזה כדאי לזכור כי השנה בכללותה אמורה ללטף ולחזק חיבורים ומגעים רגשיים חובקי עולם.

בתולה

קריירה: זוהי שנה חשובה לעתידכם המקצועי. ישנה תחושה של התחדשות ורצון להעז ולהתנסות, לכן חשוב לגלות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם. רבים מכם משתחררים סוף סוף מהלחץ של שנים מכבידות ומעיקות ונכנסים למסלול מבטיח יותר של עשייה, הטומן שפע יצירתי ועסקי בכיוון הרצוי לכם. טיפ שנתי: עד תחילת יוני יש לשמור על דיסקרטיות ולהיות זהירים, דרוכים וערניים, כדי למנוע ממתנגדים או מגורמים עוינים לפעול נגדכם. בתקופה שבין אפריל ליולי עלולים לחזור סדקים אפלים וחוסמים מהעבר, וייווצר מצב שבו תצטרכו להתאים את עצמכם שוב למציאות לא נוחה. זכרו כי כדאי לכם השנה להיות פתוחים ונגישים, כי יש לכם סוף סוף אפשרות להניע את אנרגיית החיים בהגשמת הפנטזיות הכמוסות שלכם.

אהבה:  גוברים הסיכויים ליצירת קשר עתידי גורלי ומשמעותי, שיהיה מרתק, סקסי ומסקרן, אך גם אידיאליסטי, לכן תידרש אבחנה מדויקת, כי הרושם הראשוני עלול להטעות.

מאזניים

אתם נכנסים לקצב אנרגטי איטי וכבד ומתלבטים בשאלות קיומיות. יכול להיות שהמעמד שלכם נתון במצב שברירי, במיוחד אלה שהחיים שלהם מורכבים, ויש אצלם נסיגות בדברים שרצוי היה לקדמם בקצב מהיר. גם אם תחוו קשיים, בשורה התחתונה צפויה תקופה שתקדם אתכם למקום שלא חשבתם שתעזו להימצא בו. מי שמצליח להתמודד עם הקשיים שניצבים בדרכו יתחזק ויתקדם. טיפ השנה: כוכב סטורן במזלכם מרמז על שחיקה ותשישות. יש כאן אנרגיה של חשבון נפש והפנמה, שינויים נפשיים ופסיכולוגיים, כמו גם אילוצים ותחושת הגבלה וצורך מהותי לשרוד בתוך כל תחושת הכאוס הקיומית הזאת. במחשבה מעמיקה יותר תבינו שדברים אינם קורים סתם כך, אלא שאתם כיוונתם אליהם. בשנתיים הנוכחיות הרבה תלוי ביוזמה, בפתיחות ובאמונה בעצמכם, שתסייע רבות ביחסים ובתקשורת שלכם עם הסביבה.

זוגיות:  היכרויות חדשות ומתאימות יפצו על פרידות שנכפו עליכם גם לתוך שנת 2011. 

עקרב

לפניכם שנה אינטנסיבית ומלאת פעילות. חשוב ליזום ולהיות ערניים, הכל משתנה, מתחדש ופורח. מגעים בארץ ועם חו"ל מזמנים הזדמנויות מרתקות. טיפ השנה: כוכבכם מארס בנסיגה עד ה- 10 במרץ, נוגעת ישירות לקריירה שלהם, ליחסים עם הבוסים ועם סמכויות בכלל. יש לכם גישה קצת חשדנית ועוינת כלפי העולם וצורך להגיב בעוצמה על כל גירוי קטן. בחשדנות עקרבית אתם רואים לעיתים דברים בעין שלילית ומסכנים את מעמדכם. היו פרגמטיים. זכרו כי יש לכריזמטיים שביניכם אטיטיוד קולי, כמו גם אאורה זוהרת ומחשמלת. מה שאתם עושים עם העוצמה הזאת תלוי רק בכם.

אהבה: עוצמה סקסית כריזמטית מצפה לכם בפתח, היזהרו מכפייתיות. אתם זקוקים לתחושות של מרחב ועצמאות, וקשר לחוץ ומורכב עלול לאיים עליכם עד אמצע מרץ, וגם בתקופה שבין 8.10 עד ה- 18.11. השנה צפויות שמחות משפחתיות, הריונות ולידות. 

קשת

שנה זו פותחת בפניכם ערוצי התחדשות, לכן מומלץ עכשיו להיחשף לאפיקים חדשניים ולהתרחק בהדרגה מדפוסים קודמים, מוקצים מחמת מיאוס, שיצרו אנטגוניזם. צפויות בשורות טובות בארץ ובחו"ל, עם אפשרות ויכולת לאסוף את הדרייב המבורך הזה בהשקעת יסודות נכונים ומוצקים. זאת בתנאי שתשימו את האש הבוערת בצד ותעבדו עם הרבה היגיון, שכל ישר ומטרות מוגדרות היטב. טיפ השנה: הקיץ הקרוב פותח זרמים חווייתיים של מימוש פוטנציאל, יוזמות חדשות, לימודים ומסעות כיבוש למיניהם, וכך לייצג בעצם אנרגיה של הגשמת מאוויים ורצונות עמוקים וטהורים. לקראת שנת 2011 תהיו חזקים ומשוחררים יותר בעקבות מהפך שיביא לשחרור מבורך ולפנייה אל דרך חדשה ומתאימה יותר.

אהבה: אתם נפתחים לקשרים נמרצים ונוטפי סקס, וזה מעורר את יצר ההרפתקנות שחבוי בכם. מומלץ להיות יוזמים בתקופה שבין מאי לאוגוסט. שנה זו וכן 2011 מרמזים על שמחות משפחתיות, נישואין והריונות.  

גדי

הצורך לעשות רה-ארגון מקצועי בולט בחיים הולך ומתחוור עכשיו, במיוחד אלה שיש להם תחושות איום נלוות, כמו גם תופעות של שחיקה נפשית ומקצועית. תשקלו על שינוי דרך, צורך ליצור הפרדה או להציב גבולות. אל תגררו לנוקשות, ביקורתיות ושיפוטיות, סמכו על כושר הארגון שלכם והאמינו ביכולותיכם. טיפ השנה: רבים מכם הולכים לקראת אתגרים מעניינים ומחשלים. שנים אלה מרמזות על התמודדויות מתישות עם שינויים ומהפכים נלווים של הישרדות אישית. כוח ההתמדה והרצון החזק ילמדו על החוזק ועל היכולת להתגבר וליצור דבר חדש ועמיד, כמו גם התמודדות עם הכבדה שהיא מלמדת, מבגרת ומהווה לקח חשוב בחיים, הרווח האמיתי יבוא בשלב מאוחר יותר. מי שצונח שנים אלה ולומד להתמודד עם מציאות מותשת, יצא נשכר מאפשרות של גדילה וצמיחה עתידיות. 

אהבה: יש רמז להיכרות גורלית, אלא שהקשר יצטרך לעבור עוד כמה מבחנים לפני שיתייצב. 

דלי

שנה זו מרמזת על תקופה רבת הזדמנויות שתאיר פניה בעיקר למי שמתמצאים בעסקים, כמו גם לבעלי מוח חד, מהיר וחריף ויכולת לצפות מהלכים קדימה. עקב אכילס: האינדיבידואליות והצורך בביטוי אישי עלולים לעורר גירוי של התנגדות שיורגש במיוחד ביחסים שלכם עם אנשים שאיתם אתם עובדים, חיים או משתפים פעולה. טיפ השנה: כוכב מארס, הילד הרע שמפריע לשלווה ולשקט, יימצא במזל הנגדי שלכם עד תחילת יוני, מתוכם יימצא בנסיגה עד ה- 10 במרץ. התקשורת עשויה להיות רגשנית והפכפכה, לכן צריך להיזהר לא לעשות שטויות בגלל גחמות ולא לקלקל יחסים. אי-הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם. חשוב להיות עקביים, ולבחון מחדש עד כמה המלחמה כדאית ומצדיקה את עצמה.

זוגיות:  מומלץ להתנהל מול בני זוג בדיפלומטיות ובטקט. הימנעו מקשרים עם בן זוג נמרץ, אנוכי ונמהר, היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם ירגיז ויתסכל אתכם. 

דגים

לפניכם שנה מרתקת, הרחבת אופקים ומפגש מפרה עם תחומי עניין חדשים. יש לכם ויז'ן, יש לכם חלומות ואידיאלים נשגבים להגשים, ואלה סוחפים ומובילים אתכם קדימה. שנה זו תקבע את טיבם ואת עוצמתם. טיפ השנה:  מארס בבית הבריאות והעבודה שלכם עד מאי 2010, עלול להביא להתנהגות רתחנית וקיצונית. במקביל, כוכב המזל יופיטר במזלכם יביא עימו תהליך של תהילה, הצלחה וכבוד. תחליטו אתם לאיזה כיוון להפנות את המוטיבציה שלכם. אתם בשלב אנרגטי מיוחד וחשוב, שבו יש לכם אפשרות ליצור את העתיד ההיסטורי שלכם, עם הרבה עבודה על התת מודע ועל היכולת לצמוח משם, ובגדול. עברתם תהפוכות ושינויים, ונכון שיש מספר חודשים בולמים, אבל לא זה מה שיעצור אתכם, אכלתם מספיק מירורים ועכשיו אתם כאן כדי לנצח.

אהבה: אתם מקרינים קסם אישי מואר יותר המרמז על אהבה גורלית, מינוף חברתי, שמחות משפחתיות, נישואין והריונות. 

 

 

 

כל הזכויות שמורות ©

 

 

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב